Charma.ee internetipoe kasutustingimused
Üldised tingimused kehtivad Charma Furniture e-poe klientide (edaspidi Klient) ja Charma Furniture e-poe omaniku Fartrade Group OÜ (edaspidi Charma Furniture) vahel kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Kliendi ja Charma Furniture vahelisi suhteid väljakujunenud head tavad.
Charma Furniture ja Klient soovivad kaubelda Charma Furniture kodulehekülje www.charma.ee kaudu käesolevas dokumendis sätestatud tingimustel. Charma Furniture koduleheküljel tellimust vormistades ning ettemaksu sooritades kinnitab Klient, et ta on tutvunud kasutustingimustega ja on nendega nõus.
Müüja jätab endale õiguse loobuda müügist, kui tootega on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest: on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis.
1.Registreerimise protseduur
1. Registreerimiseks vajuta nupule “Registreeri”
2. Täida nõutud väljad
3. Vajuta nupule “Salvesta andmed”
4. Kui oled juba registreerunud kasutaja, kuid unustanud parooli, vajuta nupule
“Unustasin parooli?”, kirjuta lahtrisse oma e-mail, mille sisestasid
registreerimisel. Sinu e-posti aadressile saadetakse link, mille kaudu on
võimalik uuendada parool.
5. Kui soovid muuta oma kontaktandmeid, vajuta nupule “Minu konto” ja tee
vastavad muudatused.
- Hinnakiri
Charma Furniture koduleheküljel müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes kohaletoimetamise kuluta.
Kõik Charma Furniture e-poes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 22%.
- Ostukorv ja tellimuse vormistamine
Kliendi Ostukorv luuakse hetkel, kui ta on vajutanud ostukorvi nupule. Toote Ostukorvi lisamine ei kohusta Klienti veel ostma. Klient saab muuta Ostukorvis olevate toodete koguseid ning neid Ostukorvist eemaldada, vajutades nupule “Uuenda”. Ostukorvis olevad tooted on tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele Klientidele. Tellimuse vormistamisel valige endale sobiv kohaletoimetamise viis ning kontrollige, kas arveaadressi ja tarneaadressi andmed on õiged. Tellimuse vormistamiseks vajutage nupule “Esita tellimus.”
Tellimuses esitatud andmete täpsusest sõltub Kliendi poolt ostetud toodete häireteta kohaletoimetamine ja vahel ka võimalikud lisakulutused. Peale vajutamist nupule “Esita tellimus,” saadetakse Kliendi e-posti aadressile automaatselt tellimuse kinnitus ja arve.
Müügileping loetakse sõlmituks juhul, kui Klient on 3 tööpäeva jooksul tellimuse eest tasunud kas osaliselt ettemaksu või 100% ulatuses ostusummast Charma Furniture arvelduskontole.
- Tellitud kauba eest tasumine
Kui Te olete tellimuse kinnitanud, siis saate valida järgmiste makseviiside vahel:
Pangalingid – saate valida SwedBank, SEB, Krediidipanga ja LHV panga makse.
PayPal-i makse– vajutage PayPal-i lingile ja saate makse sooritada.
Kaardimakse – vajutage Kaardimakse lingile ja saate makse sooritada.
Ülekandega arve alusel – Teile saadetakse Teie poolt sisestatud e-posti aadressile tellimuse kinnitus/arve, mille alusel saab kauba eest tasuda 3 tööpäeva jooksul; Sularahas maksmine – kauba eest saab tasuda toodetele järele tulles sularahas, aadressil Pärnu mnt 238, Tallinnas.
Järelmaks – järelmaksu saab taotleda erinevate teenusepakkujate juures.
Kui Kliendi e-posti aadressile ei ole 1 tunni jooksul peale tellimuse esitamist saabunud tellimuse kinnitust, palume meiega ühendust võtta salong@charma.ee.
Kui Klient ei ole tellimuse kinnituse alusel tasunud 3 tööpäeva jooksul alates tellimuse sooritamisest ja tellimuse kinnituse väljastamisest, loeb Charma Furniture seda Kliendi sooviks ostust loobuda ning tühistab tellimuse.
- Toodete kättetoimetamine ja üleandmine
Kui tellitud toode/tooted on Charma Furniture laos olemas, siis väljastame need 1-3 tööpäeva jooksul peale makse laekumist Charma Furniture arvelduskontole.
Kui toode ei ole Charma Furniture laos, siis on tellimise aeg, sõltuvalt tootest, orienteeruvalt 10-12 nädalat või 30-45 päeva.
Kui tellimus on sooritatud laupäeval, pühapäeval või riikliku püha ajal, tehakse postitus sellele järgneval tööpäeval.
Kaup toimetatakse Kliendini vastavalt valitud transpordiviisile.
Väiksemahulisi tooteid tarnime:
SmartPOST OÜ pakiautomaadi vahendusel Eesti Vabariigi piires.
Omniva pakiautomaadi vahendusel Eesti Vabariigi piires.
Charma Furniture tellimusele ise järele tulles – 0 €.
Kui Klient soovib mõnda teist transpordiviisi, siis palume saata e-posti aadressile salong@charma.ee vastavasisuline kiri.
Sihtkoha muutumise korral palub Charma Furniture Kliendil uued andmed teavitada nii kiiresti kui võimalik. Kui kaup on juba postitatud, ei ole sihtkoha muutmine Charma Furniture poolt enam võimalik. Sellisel juhul saab Klient sihtkohta muuta vastava teenuseosutaja klienditeeninduse abil.
Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub viivituste ja arusaamatuste vältimine kauba kohaletoimetamisel Kliendini. Furniture ja koostööpartnerid ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuse eest juhul, kui viivitus või arusaamatus oli tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.
Kui saadetis on Charma Furniture poolt väljastatud, saadetakse Kliendi e-posti aadressile vastavasisuline teade.
- Tellimuse tühistamine ja tagastamine
Kliendil on õigus peale tellitud toodete eest ülekande sooritamist, kuid enne toodete väljastamist Charma Furniture poolt või Kliendi poolt toodetele järele tulemist, oma tellimus tühistada. Toote tagastamiseks peab ostja esitama kauba tagastamiseks kauba ostmisest taganemise avalduse, mille vormi leiab siit: Taganemise vorm. Teade palume saata e-posti aadressile salong@charma.ee. Ettemaks tühistatud tellimuse eest tagastatakse Kliendi pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 10 tööpäeva möödudes peale avalduse esitamist.
Charma Furniture jätab endale õiguse tühistada Kliendi tellimus juhul, kui Klient ei ole tellimuse kinnituses toodud summat tasunud Fartrade Group OÜ arvelduskontole 3 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse väljastamisest.
Kui kaup ei sobi või ei vasta Kliendi ootustele, on Kliendil õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Toote tagastamissoovist palume Charma Furniture teavitada, saates info oma andmetega aadressile salong@charma.ee (Taganemise vorm).
Tagastatav kaup peab olema kasutamata ning juhul, kui see on müüdud originaalpakendiga, siis ka originaalpakendis. Charma Furniture tagastab tagastatava kauba kättesaamisel
ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates
taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Charma Furniture võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud.
Kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel tuvastatud ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei ole see, mida Klient tellis, kannab tagastamiskulu Charma Furniture. Kliendil palume kauba tagastamisel pakile lisada kviitung postikulu kohta.
- Pretensiooni esitamise õigus ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul
Charma Furniture poole. Charma Furniture ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Juriidilstele isikutele kehtib tootjapoolne garantii.
Kui Charma Furniture-st ostetud kaubal on puudused, mille eest Charma Furniture vastutab, parandab või asendab Charma Furniture puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Charma Furniture ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest 1 aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Charma Furniture vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Charma Furniture e-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile salong@charma.ee või helistada telefonil: +3726506136.
Kui ostja ja Charma Furniture ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin
<https://komisjon.ee/et> . Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Charma Furniture vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole
<https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng
=ET> .
- Vastutus ja vääramatu jõud
Furniture vastutab Kliendi ees Charma Furniture poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
Klient vastutab Charma Furniture ees Kliendi poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteosutamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteosutamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).
Charma Furniture ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada Kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.
- Muud tingimused
Kliendil on õigus nõuda oma andmete kustutamist Charma Furniture andmebaasist.
Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja Charma Furniture Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning poolte vahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.
Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil kui Charma Furniture-il õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse.
- Lisainfo
Kõik Charma Furniture e-poodi puudutavad küsimused ja ettepanekud on oodatud e-posti aadressile salong@charma.ee. Charma Furniture vastab saadetud kirjadele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul.